Vorige | Volgende

Veluwezoom 7 Almere

Huurprijs vanaf excl. BTW € 495 per maand

Bewaar object

Omschrijving

JIJ JE WERKPLEK EN MYOFFICE ONTZORGT!

In 'The Dome', Veluwezoom 5 - Businesspark Veluwsekant-West direct langs de A-6 (afrit 5, Almere Stad) biedt My-Office een totaal kantoorconcept. Hier krijg je vanaf €. 495,- per maand All-in je eigen kantoor- en werkruimte.

MyOffice
In het My-Office concept kunt u gebruik maken van de brasserie, koffiebar, vergadercentrum, fietsen en talloze andere voordelen. Werken, ontspannen en genieten gaan moeiteloos samen. Van werkplek, kantoorverdieping tot een informele vergaderplek. Van 1 tot 400 werkplekken, alles is mogelijk.

MySpace
MySpace staat voor kleinschaligheid en flexibiliteit. Hier kunt u ruimten tot 4 werkplekken huren vanaf 6 maanden en daarna maandelijks opzegbaar.

MyCustom
MyCustom staat voor maatwerk. Hier kunt u ruimten huren vanaf 4 werkplekken op maatwerk.

Huurprijzen
MySpace: vanaf circa € 495,- per maand All-in exclusief BTW.
MyCustom: op aanvraag, afhankelijk van grootte, lengte hurtermijn etc.
(Bedrijfsruimte souterrain vanaf € 200,- per maand exclusief BTW).

Servicekosten
MySpace inclusief (inbegrepen bij huurprijs).

Huurtermijn
MySpace: 6 maanden (opzegtermijn 1 maand).
MyCustom: in overleg, minimaal enkele jaren

Parkeren
De Dôme beschikt over ruim 280 gratis parkeerplaatsen die direct op het parkeerterrein naast het gebouw gelegen zijn, waarvan een aantal invalidenparkeerplaatsen. Tevens zij er oplaadpunten voor elektrische auto's. Via een slagboom is het terrein toegankelijk.

Extra faciliteiten
- De openingstijden van de receptie zijn van maandag t/m vrijdag van 08.00-17.00 uur
- In de lunchroom kunt u dagelijks terecht voor een zeer smakelijke lunch of koffie
- Vergaderruimtes en MyOffice concept voor flexibele werkplekken

Receptie
The Dôme heeft een bemande receptie van MyOffice met als voordeel:
- Aanspreekpunt
- Verwelkomen Bezoekers
- Aanspreekpunt huurders
- Post sorteren. Huurders kunnen post of pakketten (gefrankeerd) afgeven / ophalen bij de receptie
- Beheer ontvangstruimte

Waarborg
1,5 maand huur en BTW.

Oplevering
De kantoorruimten bevinden zich in nieuw staat met hip interieur, derhalve inclusief o.a.:
- Glazen toegangspuien;
- bureau(s) en meubilair inbegrepen;
- WIFI;
- Pantry op iedere verdieping;
- Vermelding op bewegwijzering;
- Glasvezelaansluitingen aanwezig (excl. abonnement)

Model Overeenkomst
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is opgesteld door de verhuurder. Een concept kun je kosteloos opvragen bij ons kantoor.

Aanvaarding
In overleg. Informeer naar de beschikbaarheid van de ruimtes. Dit wijzigt dagelijks.


Lees de volledige omschrijving

Kenmerken

Overdracht

Status
Beschikbaar
BTW belast
ja
Service kosten
€ 1 p/m
Conditie Service kosten
per vierkante meter per jaar
Aanvaarding
in overleg

Bouw

Soort object
Kantoorruimte
Type
Kantoorruimte
Bouwtype
Bestaande bouw
Mogelijke functie(s)
Kantoorruimte

Oppervlakten en inhoud

Opp kantoorruimte
400 m²
In units vanaf
20 m²
Perceel
10.000 m²

Indeling

Aantal verdiepingen
4
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, Liften, Kabelgoten, Systeemplafond, Toilet, Pantry, Verwarming
Energielabel
Klasse A
Bekijk alle kenmerken

Alle foto's

Deel dit object