De 4 Linden makelaardij

Vaartweg 88 Lelystad

Huurprijs € 82 excl btw

PRACHTIG SOLITAIR KANTOORGEBOUW (1.150 m2 + 26 PP) OP RUIM GROEN PERCEEL IN RUSTIGE OMGEVING OP BEDRIJVENTERREIN NOORDERSLUIS TE LELYSTAD.

ADRES
Vaartweg 88 te Lelystad

LOCATIE EN BEREIKBAARHEID
Dit kantoorgebouw is gelegen op het bedrijventerrein Noordersluis te Lelystad. Dit bedrijventerrein is gunstig gelegen aan de N302, de verbindingsweg tussen de A-6 (5 autominuten) en Enkhuizen (via de Houtribdijk 30 autominuten). Lelystad is centraal gelegen tussen het Noord Nederland en de Randstad.

INDELING
Begane grond: ca. 565 m2 kantoor
Verdieping: ca. 590 m2 kantoor

Totaal kantoor: ca. 1.150 m2

Het perceel is ca. 3.300 m2 groot waarvan ca. 600 m2 bebouwd is. Het onbebouwde gedeelte bestaat deels uit groenvoorzieningen en deels uit bestrating tbv 26 parkeerplaatsen.

VOORZIENINGEN
- gasgestookte C.V. installatie met radiatoren.
- verlichting
- mechanische ventilatie
- deels airco installatie
- aan zonzijde elektrisch bedienbare niet automatische screens en/of luxaflex
- 26 parkeerplaatsen op eigen terrein

BESTEMMING
Bedrijvigheid/kantoor.

HUURPRIJS
Ä. 82,- p.m≤ p.j. excl. servicekosten en te vermeerderen met BTW.

BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig verhoogd worden dat het voor verhuurder ontstane financiŽle nadeel volledig wordt gecompenseerd.

INDEXERING
De huurprijs zal jaarlijks worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI "Alle huishoudens" (2006 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

SERVICEKOSTEN
Huurder vraagt zelf haar nuts(energie)voorzieningen aan.
Verhuurder draagt zorg voor het tuinonderhoud en de kosten daarvoor worden aan de huurder doorberekend.

HUURTERMIJN EN OPZEGTERMIJN
5 + 5 jaar/ opzegtermijn 1 jaar.

ZEKERHEIDSSTELLING
Een waarborg/bankgarantie ter grootte van drie maanden huur en servicekosten te vermeerderen met BTW.

MODEL HUUROVEREENKOMST
De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ-2019)

AANVAARDING
In overleg.

BIJZONDERHEDEN
De meubels bestaande uit stoelen, bureau's, kasten en stellingen zijn ter overname.
Andere roerende zaken zoals vaatwasser, magnetron en koelkast staan huurder om niet ter beschikking. Huurder is verantwoordelijk voor onderhoud en eventuele vervanging van deze apparatuur.
Het contract voor de beveiliging/alarmopvolging is ter overname.
Lees de volledige omschrijving

Kenmerken

Algemeen

Hoofdbestemming
kantoorruimte
Functies
kantoorruimte
Aanvaarding
In overleg

Financieel

Servicekosten
5
Conditie servicekosten
per vierkante meters per jaar
BTW servicekosten
nee

Details

Voorzieningen
kantine, mechanische ventilatie, pantry keuken, receptie, sanitair, te openen ramen, vergaderruimte
Bouwperiode
vanaf 2001 t/m 2010
In aanbouw
nee

Woning

Energie

Parkeergelegenheid

Veilinginformatie

Bekijk alle kenmerken